Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-04-25

Fyfan vilka gipsade jävla pissben

Tjena!

När jag rullade in i Borlänge så tänkte jag det som står i rubriken. Det kändes inte som någon bra idé med backintervaller när jag klev upp ur sängen i morse. Benen var styva och stela. Gårdagens distanspass efter förrgårdagens slaktpass har verkligen satt sina spår. Att det var -4 ute gjorde väl knappast saken bättre.
Fick stå upp och bända hela vägen bort till backen för att få upp pulsen över skamgränsen. Väl där körde jag tre vändor uppför Norlingberg innan jag vände mot jobbet och körde på i några av backarna längs pendlingsvägen. Fick ihop 30 minuter och 49 sekunder hets.

Benen är helt kaos nu, ser fram emot vilodagen.... 
...på måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar