Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-04-07

Cykelbilder

Godkväll!

Jösses så trött jag varit nu på kvällen. Det slog väl till ungefär när jag kom till ridhuset i eftermiddags, tröttheten. Sov ju knappa 3½ timme i natt så det var väl bara en tidsfråga innan jag skulle bli en zombie. Har väl ändå hållit ihop hyfsat tycker jag. Jag har väl tyvärr lite rutin sedan tidigare på det där med att sova lite.
Idag kom Ronya hem igen, efterlängtat! Dock så är hon ute med ett gäng kollegor nu igen, men nu är det ju ändå kväll, barnen ska sova och så vidare. Jag har sagt det förut men det tål att upprepas: ensamstående föräldrar ska ha all respekt alltså.
Idag körde dom någon balansövning på Ebbahs ridning där man skulle släppa tyglarna, sträcka ut armarna och typ stå upp samtidigt som hästen sprang över några bommar. Så kan man ju också göra...

I eftermiddags så tänkte jag testa en kul grej på min Facebook-sida (in och gilla den!), jag bad mina läsare att kommentera ett inlägg med att lägga upp den senaste cykelrelaterade bilden dom hade i sin mobiltelefon. Över 150 pers har bidragit! Det är ju helt sjuuuuuuukt!!! Dessutom skitkul att få en liten inblick i så många människors cykelliv. Jag tycker absolut att ni ska in och kika igenom bilderna:

Ska vi testa en kul grej? Inspirerad av kedjestatusar här på Facebook just nu så tycker jag att ni som vill och vågar lä...
Publicerat av Henrik Öijer den 7 april 2016

På dagens rad i träningsprogrammet så har jag 10x1 minut, det ska jag ju faktiskt kunna genomlida även om jag är trött. Egentligen så står det cykelpendling med 10x1 minut, men den där pendlingsbiten har jag ju fått stryka denna vecka. Bara att bita ihop och genomlida en period nu, fram till det blir lite lättare igen.

Jag har sett att det har trillat in en del bra förslag om önskeinlägg på bloggen också, tar kanske tag i det där imorgon. Så passa på att önska ett blogginlägg du också nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar