Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-04-27

Bedövad

Hej vänner!

Här sitter jag och är bedövad efter ett tandläkarbesök. Senare idag väntar företagshälsovården för en rutinkoll, ser fram emot lite testcykel där! Är nog den enda på mitt jobb som ser positivt på det där cyklandet faktiskt. Hoppas få bättre resultat än förra gången då jag inte alls var nöjd.

För att lösa logistiken och få till ett bra träningspass innan det blir natt så har jag skickat Ebbah på cykel till skolan, ställt en barnvagn vid dagis och tar med min egna cykel i bilen till jobbet. Då kan jag cykla hem och få min träning då, hämtar upp Ebbah på hemvägen och så hämtar vi Frida tillsammans.
Det enda problemet blir ju att bilen blir kvar på jobbet, men det där får vi lösa senare. Antingen åker vi buss dit och hämtar den, annars får den stå där till imorgon. Det beror lite på när Ronya kommer hem också.

Mot jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar