Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-04-04

Backfan blir Emil Lindgrens backe?!

Fick detta MMS igår och det verkar som om Emil Lindgren blev den förste att cykla upp för den där branta backen bredvid där jag bor. Det känns som om det börjar bli dags att köra ett nytt back-race!

Förra veckans sömnrapport. Blandar högt och lågt. Ungefär en timme under önskat snitt, kämpa Henke!

Ny vecka, nya tag. Idag väntar ett testcykelpass. Träningen rullar på nu och jag ska se till att april blir en riktigt bra månad!

5 kommentarer:

  1. Innan backen byter namn så hoppas vi får se film på att Emil verkligen cyklade hela eller att något vittne bekräftar. Finns ingen film eller vittne har ingen ännu cyklat backjäveln ;-)

    SvaraRadera
  2. Jag kommer och gör ett officiellt försök ;)

    SvaraRadera
  3. Coolt! Låter ändå rimligt liksom ;)

    SvaraRadera
  4. Jag håller med Per. Visst litar jag på Emil, men finns det inte bevis har det inte hänt...

    SvaraRadera