Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-04-15

Tre timmar före jobbet, tre dagar i rad


Asså!

Distansveckan rullar på. Det blir 3+1 timme per dag tre dagar i rad nu. Startar tidigt på morgonen och kommer till jobbet med ungefär tre timmar i benen, sedan har jag ju ungefär en timme hem på eftermiddagen också. Blir alltså ca: 12 timmar på tre dagar, kingeling!

Känner mig dock inte helt 100, saknar liksom lite power även om det går bra att nöta på. Hoppas det släpper snart. Trött som ett as på kvällarna också, kanske inte så konstigt med tanke på dom tidiga morgnarna och träningen och jobbet och familjens aktiviteter. Distansvecka har jag ändå bara denna vecka, så det gäller ju att bita ihop ett par dagar till. På helgen har jag inget jobb att rätta mig efter i alla fall...



4 kommentarer:

  1. Vilka morgnar, det är så pass att man blir väldigt inspirerad själv till att göra något liknande!

    SvaraRadera
  2. Henrik glöm inte kvaliteten ! Bra att träna långt och mycket men tänk på vilan ! Jag avundas din energi och ambition, men ändå !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har ju kört typ 90% kvalité i vinter, så det var på tiden med lite mängd också. 8,5 timmes sömn i natt!

      Radera