Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-03-04

På benen igen

Hej cykelvänner!

Idag är jag på benen igen. Eller ja, ibland är jag på benen i alla fall. Vaknade upp i förmiddags efter att ha sovit 14 av dom senaste 18 timmarna och kände mig lite piggare. Magen fortfarande i uppror, men inget illamående eller så och febern var nere på 38,5. 
Konstaterade att jag gått ner ungefär 2½ kilo och att det nog var dags att börja reparera skadan som skett. Låg kvar i sängen länge men tog mig sedan upp, drack en burk avslagen Coca Cola och drack lite 5 Electrolytes från Powerbar. Har ju svettats som en gris så jag ville återställa balansen i kroppen något. Hade ju börjat få kramp i foten och även vaderna började få krampkänningar...

Full av energi (?) så gick jag sedan ner i tvättstugan för att tvätta en maskin med tvätt och sedan började jag vika och sortera den rena tvätten som var torr. Hann väl ungefär med precis det innan jag blev liggande i soffan igen. Inte helt 100 än alltså...

Det gäller väl att skynda långsamt antar jag, men det känns i alla fall bättre idag än igår. Alltid något. Nu sitter jag och sippar lite fruktsoppa för att försöka få i mig lite mer vätska och energi. Orka vara sjuk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar