Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-03-21

Dubbdäck och Emma Johansson


Godmorgon solstrålar!

Sådär mycket sov jag i snitt förra veckan. Målet med sju timmar var snubblande nära. Det står visserligen 7:10, men som ni ser under så var jag vaken 12 minuter per natt också. 6:58 är ändå inte illa pinkat och jag har verkligen blivit bättre på att sova mer.


Idag var jag glad att jag i lördags "inte hade tid" att byta bort dubbdäcken. Det var annars något som jag sa under distanspasset att jag skulle göra när jag kom hem. Men så drog ju stora tjejerna på bio så jag fick spendera ett par timmar med Frida och sedan var liksom kvällskarusellen igång. Så däckbytet nedprioriterades och blev inte av.

Igår kväll regnade det, i natt var det minusgrader så det var väl ändå en himla tur att dom där dubbdäcken satt kvar på cykeln i morse, eftersom allt var fruset.


-----

Emma Johansson fortsätter att visa att hon är en klassåkare. I helgen rullade damernas world tour vidare med Trofeo Alfredo Binda. Här kan ni se ett sammandrag från tävlingen:

1 kommentar:

  1. Hai capito tutto?(Förstår du allt?)

    Daniel Överum

    SvaraRadera