Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-03-29

55:55

Hej cykelvänner!

Så skönt det här med att cykla utan dubbdäck. Istället för att åka på typ 1:05-1:10 så tar cykelpendlingen nu ungefär 10 minuter mindre tid i anspråk. Ungefär den skillnaden är det alltså mellan dubbdäck och att köra odubbat. Det är jättestor skillnad. Kanske inte var så konstigt att jag blev så trött av mitt distanspass med juniorerna här om helgen då...

Hade lite medvind nu på hemvägen också och sånt tackar man ju inte nej till efter en lång dag på jobbet. Jag skulle inte vilja sträcka mig så långt som att säga att man alltid skulle ha medvind, men nog skulle jag kunna tänka mig att ha det lite oftare än vad som nu är fallet.
Det blev 136 hjärtslag i minuten och 195 watt.

När det gäller Kompiskampen och min planering för den närmsta tiden så har jag nu möblerat om lite och klämt in det på torsdag morgon innan jobbet. Det lär ju bli intressant. Dessutom så är det ju den sista mars då, så det är vinna eller försvinna som gäller.

När det kommer till de jag coachar så har de fått och besvarat ett antal frågor via ett frågeformulär som jag skapat. Idag så skickade jag iväg ett nytt formulär som fokuserar på deras målsättningar. Det är ju målsättningarna som liksom ligger till grund för hur vi gör allt annat.

Fick två inbjudningar med posten idag. Alltså analoga inbjudningar! En till ett cykelevenemang och ett till ett annat event med kopplingar till cykel även om det inte handlade om cyklar. Svinskoj! Alltså det är ju kul att få via mejl också, men papper är väl någonting extra?

Nu ska Frida och jag duscha, hare!

Hempendlardata:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar