Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-03-20

5 miljoner sidvisningar och lite tjat

Historisk dag för bloggen igår då den nådde fem miljoner (5000000!) sidvisningar sedan starten. Det betyder alltså att fem miljoner gånger så har någon sida på min blogg visats på någon skärm någonstans i världen.

Jag vill passa på att påminna er om ett par saker också. Nämligen:

1. Om du vill bli coachad, gratis, av mig i ett halvår så läs mer här: http://oijer.blogspot.se/2016/03/vill-du-bli-coachad-av-mig.html
Sista chansen att skicka in din intresseanmälan idag, så om du har funderat hela veckan så är det dags att bara göra nu.

2. Om du vill sponsra mig via Swish (0739504919) och få ditt namn på mina hjul från endast 100:-, läs då mer här:

Vill du sponsra mig?! Om du vill vara med och synas på mina MTB-tävlingshjul i sommar så gäller följande:Alla som...
Publicerat av Henrik Öijer den 29 februari 2016

Just nu befinner sig Ebbah och jag i Leksand där hon ska möta Borlänge, Hedemora och just Leksand i tre intensiva innebandymatcher.

Så nu ska jag fokusera på planen, vi hörs lite senare idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar