Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-03-12

4x4 @374 watt


Hej!

Jag är tillbaka. Tillbaka på testcykeln och tillbaka i bloggen. 101 timmar utan träning och 50 timmar utan publicerade blogginlägg. Jag vet ju att både ni och jag själv överlever ändå, så det gör ju inget. Rubriken säger väl egentligen allt viktigt om träningen, så jag lämnar det där. Ni kan läsa mer här om ni är intresserade: https://connect.garmin.com/modern/activity/1081190022
Det var i alla fall skönt att vara tillbaka i sadeln igen och att få riva av ett pass med bra känsla.

I torsdags så var Filip, Ebbah och jag i Tegera Arena och såg Leksands sista match i slutspelsserien. Alltså kvalet till att få kvala om en kvalplats till SHL. Leksand kom in i serien med goda möjligheter till att vinna den, förlorade tungt i första matchen och de flesta trodde att det var över. Inför sista matchen krävdes seger med minst fyra mål mot Mora IK. Den matchen såg vi och den slutade 6-0!!!
Helt sjukt och riktigt kul att få vara på plats en sådan där dag när det bjuds på hockeypropaganda. Nu väntar bäst av 3 mot Tingsryd med start på bortaplan idag. Går Leksand vinnande ur den striden så väntar bäst av 7 mot MoDo. Vägen till SHL är allt annat än enkel och spikrak...

Idag så kommer frun och Frida hem från Stockholm. Längtar!
Filip ska spela match mot Ludvika på helplan med offside och icing här i Falun i eftermiddag. Jag ska sitta i sekretariatet. Det blir väl skoj!?

Idag kan ni se den andra tävlingen i damernas World tour, nämligen Ronde van Drenthe. Det är fem svenskor till start (Emma Johansson, Sara Mustonen, Emilia Fahlin, Sara Olsson och Alexandra Nessmar) och ni kan se tävlingen live med start 13:30 via någon av följande länkar:
http://www.rtvdrenthe.nl/tv
http://www.rtvoost.nl/tv/live.aspx 
Det finns en herrtävling med samma namn och den startar 16:00, så spara länkarna om ni även vill se herrarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar