Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-03-17

45 min tempo


Tjena!

Igår kväll så körde jag 45 minuter tempo, inomhus. Det blev testcykeln igen alltså och det gick ju bra det med. Målet var inte att köra mig sönder och samman utan jag siktade inledningsvis på att hålla effekten över 300 watt med mina Garmin Vector 2-pedaler. Det gick ju ganska lätt, så efter 5-6 minuter så ökade jag något. Fick sedan minska en smula igen innan jag hittade hem.
Totalt så fick jag ihop 294 Monark-watt och 319 Garmin-watt under dom där 45 minuterna. Plågsamt men skönt. Snittpulsen landade på 167 vilket motsvarar 87% av max. Alla siffror hittar ni här: https://connect.garmin.com/modern/activity/1087690177

Kanske att det blev lite för svettigt då jag körde med dörren stängd och fläkten på nivå 1 av 3. Idag tänkte jag köra samma lika, men kanske med bättre bättre kylning, med lite mer motstånd och lite lägre kadens.

Nu börjar det bli dags att samla ihop alla barn och förbereda oss för avfärd. En ny arbetsdag med inspiration, grupparbeten och god mat väntar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar