Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-01-16

Tvåor och innebandy


Hej kompisar!

Nu har jag precis ätit lite spagetti med köttfärssås, riktigt gott efter ett hårt pass på Monarken. Körde en syrafest som bestod av tvåminutersintervaller med två minuters vila. Det var lite för lite vila kändes som och lite för mycket syra i intervallerna. Jösses så vimmelkantigt det blev. Men ändå, det ligger rätt för mig då jag behöver den här typen av träning. Kanske dock med tre minuters vila nästa gång?
Snittade 393.55 Monarkwatt i mina intervaller. Hade förhoppningar om 400 men har lite för klena ben, helt enkelt. Nästa gång kanske?

En väldigt stor del av dagen har spenderats i Slättas idrottshall där Filip har spelat tre innebandymatcher. På frågan om han haft kul så fick jag två "ja" och ett "lite kul" som svar. Överlag kul alltså! Imorgon väntar hockey i Skogsbo (Avesta).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar