Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-01-17

Premiär på Öijer Arena

Hej vänner!

Dagen har gått i ett utan att det har hänt något spännande. Ni vet, det vanliga... Vi skulle ju ha spenderat hela dagen i Skogsbo, men igår kväll så kände jag bara att det skulle bli så jobbigt med småflickorna där. Det är ju kul att kolla på när Filip spelar å så, men att ha en ettåring i en ishall en dag är ju inte superskoj direkt. Så sent igår kväll så sms:ade jag ett par föräldrar till barn i Filips lag och frågade om han kunde få skjuts och det fick han. Så himla skönt. Jag hade varit slaktavfall nu annars. Filip åkte iväg 09.00 och kom hem 16:30. Kul för honom!

Man kunde ju tro att det skulle räcka med hockey för honom när han kom hem, men han vände i dörren och gjorde premiär på Öijer Arena istället där han spenderade nästa timme. Ebbah var med på premiären också, även om tålamodet kanske inte riktigt var detsamma. Det blev en sen premiär denna vinter, men så var vintern sen också... Men nu är vi igång!

Nu börjar klockan närma sig sex på kvällen och jag ska ut och köra distans. Min kära fru vet bara inte om det ännu, så vi får väl se om jag kommer ut och om jag kommer ut så får vi se om jag får komma hem igen. Håll tummarna för en lyckad utgång!

2 kommentarer: