Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2016-01-28

Hej mitt vinterland?!

Våren har tagit tillfälligt uppehåll och vi bjuds idag på kräksnö. Egentligen så gillar jag ju det på grund av att allt blir så vackert igen. Å andra sidan så ser ju väderprognosen ut att bjuda på supersnabba skoterspår på söndag och då vill jag ju inte att det ligger några centimeter nysnö på. Vi får hoppas att skotrarna packar till detta... Troligtvis inte va. Det hela lär väl övergå till regn vilken minut som helst dock.

Igår blev det ett par semlor här hemma, det gäller ju att hålla formen! Börjar se slutet på min sjukvila nu, känner mig lite kryare men ändå trött som döden. I natt var Frida tillbaka till normala sömnrutiner, men av någon anledning så tog det mig en timme innan jag somnade om igen... Sånt där är ju bara drygt, palla ligga vaken mitt i natten.

1 kommentar:

  1. Jag vill också ha kräksnö! Hellre kräksnö än semla faktiskt...hursom, vad gött att du kryar på dig och att tjejen sover igen!

    SvaraRadera