Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-12-18

Slut på skridskoåkandet

Hej!

Frida och jag har nyss varit på promenad och när vi kom tillbaka mot hemmet så kom denna förbi ute på vägen:
Kanske hade dom läst på nyhetssidorna om halkan här utanför..?

Det har ju nämligen varit en rätt sjuk morgon/förmiddag då mitt videoklipp på när jag åker skridskor på vägen har spridit sig bland nyhetssidor. Har haft kontakt med Dalarnas tidningar, Nyheter 24, SVT Dalarna, Expressen och Göteborgs-posten. Dessutom ligger det ute på några andra sidor har jag fått tips om.

Mest läst hos Dalarnas tidningar och delat nästan 1700 gånger...

Tyvärr för min framtid som YouTube-stjärna (...) så lägger ju nyhetssidorna in videoklippet i sina egna spelare vilket gör att jag inte kan se exakt hur många som sett klippet. Lite synd då det ju måste bli väldigt många visningar när det sprids så mycket.
Dom allra flesta har dock länkat till mitt blogginlägg i alla fall, men de som vill se klippet behöver ju bara starta spelaren på nyhetssidan så det blir inte monstermånga besökare heller...

Här är i alla fall klippet jag skriver om och om ni vill dela det med era vänner så använd gärna detta:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar