Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-12-05

Skönt!


Hej!

Nu körs det hårt här. Det blev testcykel i natt, färdig med eländet en stund efter tolvslaget och nu laddar jag för ett tidigt distanspass. Lite drygt sex timmar mellan passen alltså. Det sköna i det hela var att jag genomförde gårdagens pass på ett bra sätt, ganska viktigt efter att självförtroendet fick sig en törn när jag försökte köra Kompiskampen. Nu är jag tillbaka i matchen igen.

Det jag körde igår (i natt) var 10x4 minuter på 340+ watt. Samma upplägg som för tre veckor sedan när jag körde ett likadant pass. Visst var det jobbigt, men jag dog ju inte av det. Är alltså ganska precis lika stark som jag var för ungefär tre veckor sedan.

Nu lär jag sätta fart med dagens träning, så jag hinner hem till förberedelserna inför Fridas ettårskalas. Vi hörs!

För den intresserade så finns nattens pass här: https://connect.garmin.com/modern/activity/974479069

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar