Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-12-28

Ny dag, ny distansrunda


Hej Cykelvänner!

Det kom lite snö igår, men inte så mycket att det ska bli långsamt och besvärligt idag. Bara ett tunt tunt täcke med vitt fluff. Skönt det med tanke på hur hård gårdagen var och hur lite jag sovit i natt. Fick nämligen lite feeling igår så jag blev uppe till efter två på natten och nu sitter jag här ombytt och redo för ny träning. 
Benen är rätt slitna från gårdagen, det är banne mig inte lätt att vara ur form. Det ska vara soligt och någon grad mindre kallt idag än det var igår. Blir nog en fin tur så länge som kroppen samarbetar med mig. Vi hörs om några timmar, hej!

1 kommentar:

  1. Här i örebro fick vi tyvärr mer snö :-(
    Betydligt jobbigare att ta sig fram på vissa ställen..lycka till..

    SvaraRadera