Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-12-27

Kylig start på Festive 500


Hej vänner!

Jag har nyss kommit hem och har hunnit äta lite. Blev sopslut på dagens runda och sitter här med pipljud i öronen. Härligt med talangfullt sällskap i form av Jens Westergren och Jonas Djurback. Jonas var starkast idag och jag svagast. Efter att ha bara varit klen i början av passet så blev jag också svag efter 7 mil, så därifrån var det bara att hoppas på att jag kunde hålla rullen hela vägen hem.

Men nu är jag igång, ska köra distans här några dagar och förhoppningsvis så känns det lite bättre om några dagar. Det lär ju i alla fall inte kännas så mycket sämre. Vi hade mellan åtta och elva minusgrader idag vilket kanske inte heller hjälpte känslan, eller känseln.

1 kommentar:

  1. Bra jobbat, själv pallade jag bara med 2h ute i mörkret och kylan. Sen frös jag och drog hem...

    SvaraRadera