Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-12-29

Jävla kyla

Hej rosenknoppar!

Igår så skrev jag ju att jag hoppades på lite varmare temperatur dom närmsta dagarna, idag är det 2-3 grader kallare. Så himla trist. Igår så underskattade jag temperaturen när jag skulle träna, trodde det skulle bli varmare än i förrgår och klädde mig därefter. Frös som ett resultat av detta och har faktiskt fortfarande inte fått tillbaka full känsel i höger tumme...

Så det här blir ju kul.

En sak är då säker och det är att jag idag klär på mig allt jag äger för jag tänker inte frysa så förbannat. Sedan kommer det ju gå långsamt även idag, men det är ju bara att gilla läget och inget jag kan påverka så mycket. Jens blir med dom första timmarna, så jag slipper frysa ensam.

Vi börjar med en timme mörker dessutom för extra kul.

Sa jag att jag är stel i ryggen också?


2 kommentarer: