Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-12-05

Distans och Fridas kalas

Hej cykelvänner!

I morse kom jag iväg lite senare än jag hoppats på men skrapade ändå ihop nära fyra timmar. Kändes väl helt okej även om inte orken var på topp. Det var tur att jag hade mer medvind på slutet... Ganska blåsigt idag men ca: 5 grader varmt och två och en halv timmes duggregn.

I början såg det mörkt ut...

Fick ihop 3-4 km balansträning på isgata också. Stundtals var det is från dike till dike och regnet och vinden hjälpte mig inte direkt. Hade en dikeskörning, men den var kontrollerad för det var bara där det fanns något fäste.

Efter två och en halv timme så var det dags att fylla på med en Powerbar.

Blev ändå trött?! Kan ju ha att göra med att det blev lite sömn, två pass tätt inpå varandra och så.

Genom att köra så här som jag gjorde igår och idag så innebär det ju faktiskt att jag får morgondagen som vilodag och det kan ju vara rätt gött inför den hårda veckan som stundar. Känner dock att det kittlar lite i näsa och hals så jag kan ha en förkylning på gång också, vi får se hur det här utvecklar sig.

Hela passet hittar ni här:

Idag har Frida firat ett 1) med en massa folk närvarande. Tack till alla er som kom eller ville komma!

1 kommentar:

  1. Älskar första bilden, mörkt och helt själv med sina tankar :-)

    SvaraRadera