Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-12-03

Det cyklas till mina videos

Hej och godmorgon cykelvänner!

Jag har ätit en lätt frukost och har lämnat barnen på skolan. Snön som kom igår är borta nu och allt som är kvar är ishalka. Handbromsen på bilen nyttjades friskt denna morgon...

Igår så skrev Henri Nilsson på min Facebook-sida att han satt i garaget och trampade till min video från Lidingöloppet-MTB:

Sitter just nu och trampar i garaget till din lidingölopps film
Posted by Henri Nilsson on den 2 december 2015

Lite senare på kvällen så såg jag att Daniel Brengdahl hade kollat på Mörksuggejakten, i kommentarerna framgår det att också Jakob Björklund tränat till Lidingöloppet-MTB-klippet igår.

Nu i morse så la Samuel Brännlund ut en bild på Instagram där han "jagar" nys nämnde Daniel Brengdahl på Mörksuggejakten.

Det märks att vinterträningen är i full gång nu och kul att så många väljer att kolla på mina videoklipp när de tränar. Om du också vill göra det så finns alla mina YouTube-klipp här. Ingen skulle bli gladare än jag om ni dessutom skulle börja prenumerera på min YouTube-kanal, på så vis missar ni aldrig ett nytt klipp.

Ni får jättegärna skriva på min Facebook-sida, tagga mig på Instagram, Twitter eller vad ni nu använder er av om ni tränar till något av mina videoklipp. Det är lika kul varje gång!

Nu ska jag väl börja att så smått förbereda mig för dagens försök på Kompiskampen. Det kan nog bli någon video som får stå på i bakgrunden, men jag brukar ha lite svårt att koncentrera mig på vad som händer när jag tar i så mycket...

Vi hörs lite senare idag!

4 kommentarer:

  1. Dina filmer är helt klart perfekt underhållning till inomhusträningen.
    Västgötaloppet extended edition till julklapp skulle vara otroligt uppskattat. ;)

    /Stefan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den kanske går att köpa på DVD, den perfekta julklappen?! :)

      Radera
  2. Kör alltid dina filmer till trainer passen, kul att mer folk gör det! Inspirerande & motiverande !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du vet hur det är, det finns ju folk till allt. :)

      Radera