Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-11-29

Veckans sömnrapport och dagens träning

Bild från i förrgår då jag körde SOP-spåret.

Ja, vänner. Denna vecka satte jag som mål att sova minst sju timmar per natt i snitt från måndag till idag. Totalt 42 timmar på sex nätter alltså. Nu blev det inte riktigt så utan jag nådde 41 timmar och 15 minuter. Ganska nära ändå och veckans totala sömn blev mer då jag har tagit ett par tupplurar också...

Jag jobbar vidare med samma målsättning, minst sju timmar per natt i snitt.

Snart är det dags för dagens träning. Det blir ett distanspass från Gamla Postenparkeringen klockan 10. Jag har ingen vintercykel i ordning ännu, brukar ju bara träna ensam ändå.... Men idag blir det troligtvis träning med sällskap så jag får kanske skämmas där utan varken skärmar eller dubbdäck. Vädret ska vara någon plusgrad och fuktigt. Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar