Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-11-02

Nattpasset

Hej hej bloggen!

Jepp, körde väl ett sådant där träningspass i natt. Tyckte att jag behövde det. Känns ju sådär just nu givetvis, men det brukar gå över. Gjorde ett nytt försök på 2x20 och denna gång tog jag mig igenom hela passet på 303.6 monarkwatt. Detta efter tio spurter dessutom, så nog finns det en bra grund att bygga vidare på. Ska bli intressant att se om jag kan höja mig även denna vinter, eller om det här är nivån jag kommer hålla fram till april/maj.
3,3 kilos motstånd och 92 i kadens, 165 och 169 i snittpuls och 320 Garmin-watt.

För er nördar så finns allt här: https://connect.garmin.com/modern/activity/944919443

Ny vecka och nya möjligheter med start idag, måndag alltså. Ungarna har cyklat iväg till skolan igen efter en veckas lov och Frida och jag ska försöka roa oss på egen hand tills dess att de kommer tillbaka. För min del så betyder denna vecka att det är dags att starta upp vinterträningen på allvar, ska bli skönt!

1 kommentar:

  1. Du börjar bli en riktig nattuggla ;-)
    Finns det inget nattlopp som du kan ställa upp i? :-)

    SvaraRadera