Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-11-18

Från runkben till pangpangben

Hej cykelvänner!

Jag ber om ursäkt för det Adam Steenska uttrycket där i rubriken, men det svänger fort i cykel. Igår bloggade jag om hur dålig jag kände mig i förrgår och nu sitter jag istället och bloggar om att benen var grymma igår. Det blev mitt näst bästa pass någonsin på 3x20 minuter med 308 Monarkwatt i snitt. Rekordet är 310,4 watt från april i år.

I januari så körde jag samma pass på 276 och 282 watt, så det här ser ju onekligen ganska så ljust ut. Det enda som kan vara dåligt med att vara stark i november är väl om jag skulle vara klenare när det är dags att tävla i vår.

Vintern ser ut att komma imorgon med ihållande minusgrader ett tag framöver och första snön är nog inte långt borta. Så jag passar på att köra lite MTB idag, blir kanske sista gången med riktig MTB-cykling innan våren anländer så det gäller att ta vara på denna dag.

Vi hörs!

Många Monarkselfies blir det...

1 kommentar:

  1. Det var samma för mig igår..riktiga stockar till ben.
    Tur att dom satt fast i pedalerna :-)
    Men idag så var det fullfart igen;-)

    SvaraRadera