Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-10-02

Väckningspasset


Hej Cykelvänner!

Idag har jag kört väckningspass och det verkar som om cykeln höll?! Fast det är klart, den brukar ju hålla på träningar. Det är ju när det blir tävling som något händer. Imorgon är det dags för årets sista MTB-tävling och därför körde jag väckninspass idag. Körde på i tre backar och var ute i totalt en och fyrtio. Blev lite krispig sista kvarten vilket var något oväntat men väldigt kul.

Denna vecka har jag bytt bakdäck, bytt växelvajer och höljen, plockat ner bakväxeln i molekyler och sedan skruvat ihop den igen och så har jag justerat framväxeln och tagit bort en länk från kedjan. Lite kärlek är ju aldrig fel. Hoppas nu bara att den fan håller ihop imorgon.

Eftersom det är anmälan på plats så finns ingen startlista, så jag kan inte tippa min placering. Baserat på hur det brukar se ut och vilka som ska komma så hoppas jag ändå på en topp-5. Lars Bleckur vinner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar