Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-10-20

Som en riktig träningsbloggare!

Hej cykelvänner!

Idag har jag gjort två obligatoriska punkter på träningsbloggarprogrammet. Har nämligen både ätit kvarg och tagit en PW (powerwalk). Fattar inte grejen med kvarg, det var ju liksom inte ens gott. Promenaden var när jag gick med Frida i cykelvagnen till Ebbahs innebandyträning. Blev ju ca: 5 kilometer totalt.
Nu skulle jag bara behöva en instagram-bild på lite nötter och bär...

När det kommer till cyklandet så har jag vilat två dagar i rad. Två dagar är ju vad som är gränsen för mitt välmående, skulle jag vila även idag så innebär det att det inte är som det ska. Nu har jag inte tränat än, så det ser ju lite mörkt ut. Men testcykeln står där i källaren och lockar på mig. Det kan bli en omgång på den vita stålhingsten när barnen somnat.

Frida tyckte det var skönt med innebandyträning.

På hemvägen så mötte vi någon som samlade på lumen, man blev liksom bländad på ett par hundra meters avstånd.

Hade en dålig speldag igår, idag har det däremot gått betydligt bättre. Brukar mest spela Sit & Go när jag spelar poker men idag när Frida somnade så testade jag en turnering. 84 deltagare, topp-12 fick prispengar. Efter en timme och 45 minuters spelande så låg jag tvåa med bara sju spelare kvar. Då var det dags att väcka Frida och åka till skolan för att hämta barnen som fått åka bil idag. Så jag drog några vilda chansningar på slutet för att försöka slå ut folk men blev själv utslagen och slutade sjua.
Har ju alltid sagt att barnen ska cykla till och från skolan...

2 kommentarer:

  1. Ibland blir det inte som man har tänkt med träningen :-(
    Har själv köpt på ebay en stark lampa till cykeln, men man måste tänka att man är ju inte själv.ha det gött

    SvaraRadera
  2. KVARG? Vilken jäkla tur att du inte tyckte om det ;)

    SvaraRadera