Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-10-24

Lång dag

Hej Cykelvänner!

Idag var jag tröttare än någonsin på morgonen efter att jag vaknat. Sov bara fyra timmar i natt så jag får väl skylla mig själv antar jag. Stack sedan och hjälpte min brors familj att flytta från lägenhet till hus. Åkte sedan hem, gjorde en macka och åkte till Borlänge med Ebbah där hon lirade fyra innebandymatcher. Det blev fyra segrar och hon var målvakt i match ett och fyra. 2-0, 3-1, 1-0 och 2-0 blev resultaten. 
Väl där så passade jag på att ta en träningsbloggarlunch i form av turkisk yoghurt med nötter och honung. Börjar bli riktigt bra på det här träningsbloggeriet nu! 

Har alltså inte tränat något idag. Fan vet om det blir något imorgon heller. 08:00 är det samling för ännu ett antal innebandymatcher och när vi kommer hem så har Ronya dragit till jobbet.

Nu går ögonen i kors, det blir ingen uppesittarkväll denna afton....

1 kommentar:

  1. Mmm familjelivet :-) grabbarna spelade både fottboll och innebandy.
    Helgerna gick fort, och man var trött som f-n .
    Körde själv som ung innebandy 24 timmar om dygnet.
    Jag undrar hur mina föräldrar stod ut ;-)
    Men dom blir ju stora till slut och då har man all tid i världen att träna och göra som man vill :-)
    Där är man nu :-) ha det gött

    SvaraRadera