Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-10-01

Fick en high five idag!

300 stackere prenumererar nu på min YouTube-kanal! Min YouTube-konsult, bonusdottern Emily, lovade för ett tag sedan mig en high five om jag nådde trehundra och i morse var det så dags.

Har väl inte så mycket cykelstrunt att skriva om, har ju haft vilodag vettja. Eftersom Ronya inte jobbade för en gångs skull så har jag fått lite gjort här hemma istället. Annars tycker jag det är rätt drygt att ta sig ann saker eftersom Frida är med mig och då har man ju ca: 10 sekunder i taget att göra något på.

Köpte i alla fall ett par växelvajrar och ett par meter hölje idag, cykeln ska få lite kärlek ännu en gång. Passar på att piffa till den lite innan den ska byta husse.
Har en sådan här bakväxel som jävlas lite också. Man kan ju ställa in den på on eller off, men min tenderar att ibland hamna onoff. Har haft det problemet i några dagar nu, men det är några dagar för mycket. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar