Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-10-15

En dag utan cykling, men med cykling

Frida 10 månader har lärt sig att stå utan att hålla i sig nu. Stor och modig tjej! Idag gjorde vi också premiär i cykelvagnen, men utan cykel denna gång. Men Frida gillade den i alla fall och det är ju det viktigaste.

Fick inte bara ett, utan två paket idag! Cykelrelaterat i bägge paketen faktiskt.

Kollar lite passivt på bancykel-EM just nu. På Eurosport för er som är intresserade, går väl ett gäng kvällar nu. Nu blir det Scratch. Jag gillar dom tävlingarna som liknar landsvägstävlingar mest.

Älskar att ni kommenterat mina inlägg så mycket dom senaste dagarna, det har ju varit ganska tyst i kommentarsfälten på sistone så jag har blivit väldigt glad när det har plingat till i telefonen. Keep it up!

Har ni förresten läst att Bianchi gått in som sponsor åt EM i MTB som avgörs i Huskvarna nästa säsong? Annars kan ni göra det här: http://www.cyclingplus.se/artiklar/bianchi-vaxlar-upp-sin-satsning-pa-mtb-i-sverige/

Natten till idag fick jag nog åtminstone 10 timmars sömn. Slocknade först i soffan på kvällen och skarvade sedan vidare i sängen. Gött mos. Inlägget jag skrev i morse började jag för övrigt skriva på igår, innan jag slocknade.

Nu är det väl snart sovdags igen? Imorgon ska jag kika lite närmre på innehållet i mina paket...

6 kommentarer:

  1. Skönt med sömn 👍, nu blev jag avundsjuk att du har fått paket 😉 ska beställa lite saker jag med till cykeln. Så den är rustad för cykelvasan nästa år😀😀 ha det gött

    SvaraRadera
    Svar
    1. Paketdagar är alltid bra dagar, ha det gött du med och lycka till med upprustningen inför Cykelvasan!

      Radera
  2. Svar
    1. Tack! Alltid kul att vakna till på morgonen med ett litet pling.

      Radera
  3. Cykelvagn rockar! Så jäkla praktiskt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen. Tveksamt dock om jag kommer träna så mycket med den, men sjukt praktiskt ändå om man ska någonstans med barnen.

      Radera