Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-10-10

Bild på Stjärten

Visserligen bara en skärmdump, men hellre en skärmdump på Stjärten, än ingen bild på Stjärten? Lovar att ta en bättre bild på Stjärten någon gång och lägga ut den här i bloggen.

Såg den där när jag kollade på var jag skulle cykla igår, ligger i Toftbyn 17-18 km utanför Falun. Måste bara åka dit, tänkte nämligen cykla stigen som går längs med Stjärten.

Igår la jag ut den där på min Facbook-sida och bad folk att lägga in bilder på andra platser med roliga namn. Blev ju en riktigt kul tråd, kolla in den här och bidra gärna med egna inlägg om ni känner till någon plats med ett lite annorlunda namn...

Det är ju det jag alltid har sagt, kartor ÄR roligt. Har ni några kul namn på platser i närheten av er? Kommentera gärna och ta med en bild om ni kan.
Posted by Henrik Öijer on den 9 oktober 2015

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar