Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-10-03

Behöver en plan för hemmatävlingar...

Tja tja bloggen!

Snart dags att rulla iväg till tävlingen. Vi är ett gäng som cyklar härifrån tillsammans ut. Det är typ två och en halv mil dit så det är ju skönt att kunna cykla till en tävling för omväxlings skull. Men ändå, det här med hemmatävlingar alltså?!
När jag ska iväg så har jag koll på vad jag ska packa och rutinerna inför själva tävlingen. Glömmer väldigt sällan något när jag ska till en tävling. Men nu då, när jag inte ska packa?! Likaså rutinerna inför tävling. Omkullkastas ju helt.

Nåväl, nu har jag ungefär 50 minuter på mig att knyta ihop säcken. Äter frukost nu, borde ha ätit den för en halvtimme sedan men ni vet... Hemmatävling.

Bild från 2013, foto: Niclas Brus.

Daniel, Stefan och Jone var med 2013 och är några av de som rullar förbi här om 50 minuter för gemensam cykling till Sågmyra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar