Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-08-20

Lite träning är bättre än ingen träning

Har skaffat en sådan där bluetooth-högtalare från AquaJam. Den ger 5 watt och mycket bättre ljud än laptopens ljudsystem. Nu kan jag bara ansluta datorn eller mobilen och spela upp musiken via högtalaren som jag enkelt kan flytta runt i rummet.

Jag har funderat på bättre ljudanläggning till cykelrummet länge nu. Den där ovan blev ett klart lyft och smidigt att ha den trådlöst för att kunna flytta runt och ta med sig överallt. Den är vattentät också, så jag kan faktiskt ta med den in i duschen efter träningen om jag så önskar.

Tänkte väl köra 2x20 men stängde väl av efter 1x10:29. Körde 323 Monarkwatt och kände mig stark, sedan började det bli jobbigt och jag gav upp. Så enkelt kan det vara ibland. Var väl kanske inte på topp sådär på kvällskvisten efter en dag med arbete ute i solen och läggning av barn.
Trots bättre ljud och min film från Finnmarksturen på laptopen så gav jag upp lite lätt. Ändå lite skönt att få gå och lägga sig i tid med tanke på den tidiga uppstigningen idag...

Vi får väl se om och vad jag tränar idag. Eller om det bara blir barnens skola, trappbygge och ridskolan. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar