Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-06-02

Under isen

Hej vänner!

Har haft en riktig tröttdag, idag igen. Var ju helt utslagen efter Långa Lugnet, försökte cykla lite igår och har varit trött även idag. Tre-fyra av familjemedlemmarna har olika nivåer av sjukdomssymptom och jag har kanske något skit i kroppen jag med. Ingen träning idag i alla fall. Typ 20 minuter träning (effektiv tid) på tre dagar borde ju ha gjort mig återhämtad i alla fall.
Frida trodde att det var dags att vakna för dagen klockan fem i morse. Lyckades, med hjälp av lite välling, få henne att somna om igen efter 40 minuter. Annars är hon ju en drömunge när det kommer till bebis att vara föräldraledig med. Nöjd med livet, lätt att ta hand om och vaknar bara lite kort en eller ett par gånger per natt.

I kväll hade vi lite bus här hemma med bland annat dans på köksbänkarna och tittut-lek:

Kul när storebror Filip busar!
Posted by Henrik Öijer on den 2 juni 2015


Jag gjorde också ugnspannkaka, vilket ju inte var igår!
Mmm...

När det började regna i eftermiddags så lackade jag ur på vädret och tände en brasa här hemma. Bara en liten rackare som fick brinna ut. Men det är fortfarande nästan 24 grader här i köket där jag nu sitter. Emily klagade lite på värmen nyss innan hon gick och la sig, men hon frös när hon kom hem från skolan så hon vet nog bara inte hur bra hon har det...

Såg i Facebook-flödet idag att Merida söker en Sälj- och marknadskoordinator. Jag har ju inget samarbete med Merida, men jag tipsar gärna om cykeljobb. Dels för att jag vill att bästa möjliga personer ska jobba i cykelbranschen och ett större urval ger ju bättre möjligheter att rekrytera rätt. Dels så skulle jag vilja bli tipsad själv om fantastiska jobbmöjligheter och inte minst så vill jag ju ge er cykelintresserade bloggläsare chansen att söka ett jobb där ni kan arbeta med ert intresse. Vill du jobba med Merida så finns deras annons här: http://www.merida.se/default.aspx?pageId=113&articleId=240&news=1

Avslutar inlägget med ett gäng bilder från Långa Lugnet som jag fått från Eva Önnemar, stort tack för dessa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar