Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-06-11

Tvek inför Vätternrundan, ny cykelbutik i stan och Vättern GP

Hej!

Jag har ju varit förkyld hela veckan. I tisdags så var det ändå bättre än i måndags, så jag började tro på ett snabbt tillfrisknande. Igår så trodde jag att jag kanske skulle vara helt frisk idag och det började bra. Men nu på eftermiddagen så har jag fått någon irriterande hosta. Vi får väl se hur jag känner mig imorgon. Förhoppningsvis så vaknar jag pigg, utan någon hosta eller halsont och kör ett väckningspass efter skolavslutningen.

I morse så limmade jag fräscha sulor på finhjulen. Vill ju vara förberedd och inte ha något slitet gummi.

På dagen så shoppade Ronya och jag. Vi besökte bland annat Faluns nya cykelbutik, 30k Solutions. Egentligen är det en kombinerad butik, coachingverksamhet, testcenter, träningslokal och matlagningskurs. Grabbarna bakom 30k Solutions siktar på att erbjuda de som är intresserade av konditionsidrott en helhetslösning där fokus ligger på triathlon, cykling och löpning. I butiken finns cyklar från BMC och Kuota och lite tillbehör.Här kan ni läsa mer om det: http://www.dt.se/dalarna/falun/har-ar-faluns-nyaste-traningsanlaggning
Och så här såg det ut när dom byggde upp lokalen på Trotzgatan 5B:


Nu på kvällen så har jag tagit en promenad med barnen, har börjat göra det ganska ofta nu. Inte varje kväll, men lite då och då. Höll mig då uppdaterad på Vättern GP genom deras fantastiska uppdateringsservice via Twitter: https://twitter.com/Vatternrundan Filmklipp och bilder i massor.
Vann gjorde Marcus Fåglum Karlsson:

Innan promenaden så ville barnen och jag skaffa någon av de hemlösa stackars katterna som ska avlivas. Kanske något för dig? http://www.dt.se/dalarna/orsa/katterna-hittade-inga-nya-hem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar