Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-06-26

Min promenad tillbaka

Hej!

Jag har bestämt mig för att börja promenera mer. Hade ju någon vecka med fint väder då jag tog några promenader med barnen, sedan tappade jag bort det men nu har jag tagit tag i det igen. Måste hålla mig lite aktiv trots föräldraledigheten, blir ju slö både fysiskt och mentalt annars. Att sitta inomhus är ju lagom kul.
Idag gick jag inte bara för det allmänna välmåendet, idag gick jag för att återhämta mig lite efter gårdagens urladdning.
Rekommenderad återhämtningstid efter fem mil tempo. En promenad påskyndar nog återhämtningsprocessen.

Ebbah och Filip, även om Ebbah just på denna bild är osynlig.

Filip och lamm.

Nöjd Frida efter nästan två timmars promenad.

Filip var med på cykeln i nästan en timme, Ebbah och jag skarvade med en timme till. Vi fick se lamm, klappa hund, leka med hund och framför allt röra på oss och se lite annat än fyra väggar ett tag. Jag borde med dessa promenader snart vara tillbaka i kanonform...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar