Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-05-05

Några positiva och lite materialstrul

Hej!

Vi börjar med positivt:
1. Jag sov minst 7½ timme i natt, nästan 8!
2. Jag frågade ju om langingshjälp tidigare idag, Jakob Björklund har erbjudit hjälp från sitt serviceteam och Kari Pakkanen som grundade Billingeracet har också erbjudit sin hjälp i helgen. Guld!
3. På väg hem från jobbet idag så skulle jag ju känna efter om jag återhämtat mig från den där slitna känslan i benen. Trots både motvind och trött kropp så kändes benen helt okej. Detta betyder att jag ligger helt i fas inför Billingeracet och kan köra på lite imorgon. Kul!

Negativt då:
1. Har fått ett skärsår i bakdäcket. Lyckades dock täta det med Stan's tätningsvätska efter att ha plockat av hjulet och hållit det så vätskan kom åt däcksidan. Kunde därmed komma hem utan att stanna och pumpa däcket varannan kilometer, men nu ska det kasseras.
2. Köpte Ritcheys MTB-pedaler till min nya hoj och tyckte idag att det kändes som att jag stod på en balansplatta med vänster fot. Det visade sig att en skruv har ramlat ur efter max fyra pass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar