Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-05-23

Hemmafix och genomkörning av Långa Lugnet-banan


God förmiddag!

Träningen fick stå åt sidan för livet igår. Så blir det ibland, speciellt när inte cyklingen är ens jobb. Istället så fixade jag en toalett som har stått och runnit ett par dagar här. Ni vet, när man har spolat och så bara fortsätter det att rinna? Irriterande och onödigt. Så nu är det fixat. Det var ungefär samma känsla som när man klarat något svårt parti i skogen som man tror att man kanske inte klarar av. För inte kan väl jag något om toaletter egentligen. Jag har ju bott lägenhetsliv sedan jag var 13 i princip, så allt det här med hus och arbetet som hör till måste jag ju lära mig nu.

Men ni läser väl inte på den här bloggen för att läsa om rinnande toaletter kanske? Eller bi-bon vid uteplatsen...

Idag så ska jag köra igenom hela Långa Lugnet-banan. Får nog sällskap av Jennie Stenerhag och Hendrik Sjölund också så det blir kul. Att cykla med sällskap är jag ju inte direkt bortskämd med. Hoppas bara att vi hittar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar