Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-05-07

#ChangeToLightness

Hej Vänner!

Jag har nu det stora nöjet att presentera en ny samarbetspartner i Italienska Limar

Limar tillverkar cykelhjälmar, skidhjälmar och glasögon. Jag kommer att få stöttning med deras superlätta cykelhjälmar och ni kommer framöver främst att få se mig i deras toppmodell Ultraligth+. När det framöver blir dags för tempolopp så ska Speed Demon se till så att jag kommer snabbare till målet. 
Limar är ett italienskt företag och säljs i Sverige genom XXL. Inte nog med att Limar tillverkar världens lättaste hjälm och att den sitter väldigt skönt på huvudet, den är ruggigt prisvärd också. Ni kan just nu köpa toppmodellen Limar Ultralight+ hos XXL för endast 1199:-.

Jag är glad och stolt över samarbetet med Limar och tillsammans med Bianchi, Garmin, GripGrab och Sony Mobile så vet jag att jag har den bästa möjliga uppbackningen med produkter som jag kan vara trygg med och stå för.

3 kommentarer:

  1. Hej Henrik, vilka MTB däck tycker du är bäst om man mest, cyklar grusväg och vill ha det bästa?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mitt favoritdäck för MTB är Continental Race King.

      Radera
  2. Hjälmen är grymt skön och snygg, har den hjälmen själv sen en månad tbax!

    SvaraRadera