Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-04-13

Cyklist 4, 5 och 6 har misslyckats i startbacken på Öijer XC-arena

Nummer 4: Mattias Björklund. Foto: Ronya

Nummer 5: Ebbah 6 år.

Nummer 6: Jag. Foto: Ebbah.

Det är ju så sjukt störande det där. Mitt framhjul står bland några stenar och efter dom blir det lite flackare. Så skulle man bara få upp cykeln en cykellängd eller två till så borde det gå lite lättare. Även om det då finns andra svårigheter än själva branten.
Jag filmade ett försök med mobilen också:


Har därför nu bestämt att den som cyklar upp för backen får namnge den. Typ; "Öijers backe". För att göra det extra festligt så hoppas jag att ni kan komma hit nu på onsdag så gör vi det lite roligare genom att köra tillsammans! Om flera klarar backen får vi väl komma på något sätt att namnge den bara, eller så blir det den som klarar den på minst antal försök/bäst tid eller liknande.
Tipsa dina vänner och kom!

2 kommentarer:

  1. Åh, sådana där hopplösa backar älskar jag men det blir ju förstås lite väl långt att åka! Får en bjuda in sig själv på banvisning i sommar när vi åker uppåt landet?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut. Ta med ditt allra bästa tålamod och humör bara.. :)

      Radera