Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-04-17

Besvikelser

1.
Igår så redigerade jag film. Eller om jag ska vara ärlig så var det i natt. Tänkte att jag får ta att det blir lite sömn för att få klart filmen och att jag kan "sova ikapp" resten av helgen. Så jag körde på. Jag överdriver inte när jag säger att det tog mig en bit över tre timmar att ta hand om 93 minuter råmaterial från backracet. Fick ner det till ett klipp på knappa 20 minuter och när jag skulle exportera det så hade något gått fel. DET BLEV INGET AV DET DÄR VIDEOKLIPPET!?
Så jag spenderade flera timmar av min nattsömn åt ingenting. Kul med film, hörrni!

2.
Det blåser bara norrifrån. Hela tiden. Varje dag. Ganska mycket också. Jag vill ju köra Skuggarvstempot och visst skulle jag kunna göra det även med dåliga vindar. Men med så här dåliga vindförhållanden så kommer även livets lopp bli en dålig tid och det skulle ju kännas tråkigt. Lite vindar söderifrån eller kanske nästintill vindstilla skulle ju inte sitta helt fel faktiskt.

För att kompensera gnälligheterna så får ni här ett gäng bilder från backracet:






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar