Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-03-24

Tandlös



Tjena vänner!

När jag cyklar känner jag mig inte tandlös, men nu halvligger jag i soffan och känner mig bokstavligt talat tandlös. När jag kom till jobbet i morse så käkade jag en macka och då fick jag plötsligt väldigt ont i ena tanden. Det gjorde faktiskt så ont att till slut petade i mig en värktablett och ringde tandläkar´n.
Var där i eftermiddags och då drog vi ut tandfan.

Det var väl sådär skoj och det värsta är ju att jag inte cyklade hem. En missad cykeltur alltså! Om vi låtsas att jag inte skulle cykla imorgon så får jag ju hemcyklingen då som en bonus. Plus minus noll alltså! Hade väl tänkt mig att cykla hem, sätta mig på testcykeln och bränna av 400 monarkwatt till utmattning. Jag har ju ett sådant rekord att slå också. 4.17 är mitt pers, känns som att jag kan mer.

Annars är väl dagens cykelnyhet att UCI verkar ska tillåta skivbromsar på landsvägstävlingar från 2017: http://road.cc/content/news/146616-disc-brakes-be-permitted-peloton-2017

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar