Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-03-06

Rekordförsök

God morgon vänner!

Idag tänkte jag försöka ta ännu ett rekord. Har nu siktat in mig på att höja min nivå på 4x4, ett pass som jag knappt kört denna vinter faktiskt. Har ju främst siktat in mig på längre tröskelintervaller denna vinter eftersom jag känt att jag inte riktigt varit nöjd med hur jag tidigare presterat i dom. Nu är ju träningsresultat inget att sikta in sig på, men det ger ju en känsla för hur det kan komma att gå utomhus.

Eftersom jag knappt kört några 4x4-pass i vinter så skulle ju det kunna vara en liten nackdel, man blir ju bra på det man tränar på. Men det ska nog gå bra ändå, jag har ju kört en del fyraminutersintervaller när jag kört mina styrkefyror. En vilodag igår och bra återhämtning i form av att vara föräldraledig är uppladdningen, det här kan nog gå vägen. 388 monarkwatt är rekordet och 400 är givetvis drömgränsen för mig. Jämna siffror är snyggt.

I högerspalten här på bloggen, en bit ner, så hittar ni mina olika effektrekord. Jag har idag uppdaterat högerspalten något och ger nu mina samarbetspartners lika bra exponering som förr. Dessutom så har jag ju smugit in en del nya elitbloggar i listan över senast uppdaterade bloggar. Kan vara värt att kika lite extra efter.

Bjuder på en liten arkivbild för att ni ska få en känsla för hur det ser ut nere i cykelrummet inom kort:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar