Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-03-17

Kortsiktig plan

Hade egentligen tänkt mig att cykla till jobbet idag men har väl ett par möten i Falun i eftermiddag och det passar så dåligt med livet att efter möten i Falun åka tillbaka till Borlänge för att sedan cykla till Falun igen. Visst hade jag kunnat planera in det hela med en lunchcykling till Falun, dusch på någon central plats i Falun och därmed vara redo för mötet. Men testcykel är väl också himla trevligt!?

Planen blir därför:
Tisdag: 20x1 minut med 2 minuter vila mellan varje intervall
Onsdag: 4x4 minuter på 380 watt med 4 minuter vila mellan varje intervall
Torsdag: 5x8 minuter på 340 watt, kanske överambitiös effekt men den som lever får se. 2 min vila.
Fredag: 3x20 min på 300+ watt med 2 minuter vila mellan intervallerna.
Lördag: Vila
Söndag: Kompiskampen följt av 3 timmar distans.

På lördag är det tävlingsträning i MTB på Jungfruberget för de som är sugna men min fru jobbar 07-21 så jag blir inte med.

1 kommentar:

  1. Fy fan är det ens möjligt med så hård vecka.inte för mig i alla fall 😒

    SvaraRadera