Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-03-05

Föräldraledig

Hej vänner!

Idag har jag varit föräldraledig. Det ska jag vara på torsdagar och fredagar framöver, en verklig förmån och en riktig lyx. Har varit mycket ledig med mina andra barn när de var små och nu är det dags att spendera mycket tid med Frida. Som en bonus så får jag ju dessutom mer tid med familjens alla barn.

Föräldraledig med Frida.

Efter att ha hämtat mellanbarnen från skolan så gick vi till kvarterets pulkabacke och slog ihjäl en timme.

Ett filmklipp från ett av åken i pulkabacken.

När vi kom hem så tände jag en eld här hemma så att jag kunde få upp värmen igen. Snart är det dags för mat och kanske hinner jag fixa lite i cykelrummet innan det blir läggdags här hemma. Riktigt skönt att få sova lite mer också och fyra dagars "helg" kan man ju leva med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar