Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-02-05

Sovmorgon

Häj!

Valde att kliva upp så sent som kvart över sex idag. Kände nämligen igår att det var dags för lite mer sömn och sex timmar är ju ett lyft. Upplevde akut trötthetssyndrom igår (somnade på golvet) och såg ett program som handlade om just sömn på kvällen.

Mörkret som uppstår när batteriet i Kina-lampan tagit slut...

Cyklade ju hem igår och även om det inte var någon fest så var det bättre än när jag cyklade till jobbet på morgonen i alla fall. Idag är det ju vilodag, så nu har jag inga bekymmer.

Hemcyklingen:



På senkvällen så blev det lite Arena-fix. Sportson hade ett par lastpallar över så nu har jag kompletterat "sargen". Nästa säsongs investering blir nog ett skyddsnät. Utöver att åka och hämta lastpallar och ställa upp dom så skottade jag och spolade jag isen också. Det tar sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar