Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-02-04

Klena ben

Häääj!

Uppstigning 05:00:49 i morse. Brände alltså nästan en minut innan jag landat på fötter men så kan det ju vara när man är lite trött på morgonen. Släpade mig ner till källaren och ut på cykeln så småningom och började cykla 05:12.
När jag är sådär morgoneffektiv så åker jag i några kilometer med känslan av att jag glömt något. Antagligen beror det på att huvudet och benen mentalt är kvar där hemma i sängen.

Femte dagen i rad med cykling alltså och idag blev det cykelpendling före frukost. På den femte dagen. Känslan var att jag var allt annat än stark, men ganska svag. Kul det ändå och det kan ju vara nyttigt att vara svag ibland men ändå kämpa på. Kom ju fram till jobbet ändå till slut och nu sitter jag här i omklädningsrummet och käkar godis.

Snöröjningskaos på Åsgatan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar