Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-02-06

Hempendling i dagsljus och solsken!

Hej hej i fredagsmyset!

Ni kanske inte tror att det är sant, men jag cyklade faktiskt hem också. Eftersom Ronya ville att jag skulle åka hem tidigt så gjorde jag (typ) det. Fick då uppleva en cykelpendling i dagsljus och på slutet så visade sig faktiskt solen också. Energiboost!

På väg hem så testade jag först ett skoterspår i Olsbacka, men det var alldeles för mjukt så jag tvingades vända tillbaka. Sedan så körde jag ett par kortare snuttar skoterspår på typ 100 meter vardera. Dom var lite mer välanvända. Annars så var det ju faktiskt plusgrader på dagen idag och nu är det minus igen. Skoterspåren kommer inom kort att bli sjukt bra. Läge att samla ihop ett gäng för att köra en längre vända skoterspår inom någon vecka.

En kort snutt skoterspår ner mot gruvan. Körde balansövning i den upptrampade stigen runt gruvhålet också, åkte man utanför så var det ju typ 3 dm snö som bromsade ens framfart.

Bevis på solskenet.

Nu ska jag snickra ihop ett par skyltar till Öijer Arena, vi hörs!

Garmin-data från dagens pendlingar:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar