Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-02-12

GripGrab och vörtbröd hos Jimmy

Fick en kartong GripGrab-produkter idag. Skoöverdrag, strumpor, kepsar, flaskor och givetvis handskar. Beställde det tidigare i veckan med (litet) hopp om att få det innan helgen så jag kunde använda några av produkterna på helgens Högbo Fatbike Challenge. Tack vare en snabb leverans så blir det nu verklighet.

Jimmy Bodin har sex vörbrödlimpor i frysen och en halv limpa framme. Imponerande lagersaldo så här i mitten av februari!

Vi har sagt att jag ska kika förbi honom någon gång sedan han flyttade hit under senhösten. Men ni vet hur det är, livet. Därför bestämde vi nu bara för att köra i eftermiddag så att det blev av någon gång. Det blev vörtbrödmackor och mycket cykelsnack. Riktigt trevligt!

Mmm... vörtbröd!

Väl hemma så fick jag snusa bebisfot, snäppet härligare än vörtbröd det!

Nu börjar det bli dags att fundera på vilken utrustning jag ska ha med mig för att genomföra en tävling i vinterklimat också. Och helst packa den. Imorgon blir det väl förhoppningsvis mest att slänga in allt i bilen och åka till Högbo Brukshotell. Inser nu att det kanske krävs att jag tvättar lite kläder också, bäst att inventera cykelrummet innan det blir alldeles för sent på kvällen. Barnen ska ju i säng också...

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar