Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-01-21

Trafikläget

Trafikläget i morse: Färska spår av rådjur som korsat vägen, i övrigt inga störningar att rapportera.

Det gick ju bra det där! Tänk, jag kom ihåg hur man trampade och vred på styret. Så efter en timme, sex minuter och trettionio sekunder så kom jag fram till jobbet. På väg hem blev det lite mer tungtrampat då det hade snöat en del och det blåste motvind. Det tog nästan en och arton. Trots viss långsamhet enligt min Garmin Edge 810 så var känslan i benen bra och det är ju allt som räknas i slutändan.

Eftersom det här gick så bra så tänkte jag upprepa succén imorgon. Då tänkte jag dessutom köra en klassisk effektiv morgon som jag sysslade mer med under hösten 2013. Som den här gången då det tog 11 minuter från att mobilen väckte mig till att jag satt på cykeln. Det blir liksom mer tid till att sova, eller bara komma tidigt till jobbet, om morgonen är effektiv. Allt att vinna, även om det inte behöver bli Gunde-hysteriskt. När tiden är knapp så gäller det att utnyttja den väl.

Dagens pendlingar hittar ni här:
Jobbpendling
Hempendling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar