Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2015-01-31

Familjefar

Härligt att få bo i Sveriges kanske sydligaste vinterstad. Idag har det snöat, mycket. Hoppas verkligen att det får ligga kvar över VM.

Idag har Ronya jobbat. Vilket betyder att jag gjort det vissa tror är omöjligt; har tagit hand om mina barn. Har väl även tvättat och hängt tre maskiner tvätt och tagit hand om disk +ANNAT i köket också. Filip hade en kompis här i några timmar och sedan åkte dom till Leksand för att se LIF-Växjö. När pojkarna åkt så tog jag Frida i vagnen och Ebbah i pulkan och gick i 40 minuter till affären för att handla lördagsgodis +ANNAT. Slet väl oss hem i snövädret också. Bra vardagsmotion!

Vi är fortsatt billösa. Trodde två gånger denna vecka att vi skulle bli med bil, men tydligen är det skitsvårt att köpa en bil för minst 6 pers och en budget på 100 kaker. Det brukar ju vara köparna som är dryga och sega men dessa två gånger så är det faktiskt på grund av säljarna som vi fortfarande står billösa. Jakten går alltså vidare.

Ronya slutar kl.22 och får skjuts hem av någon vänlig kollega. När hon kommer hem så ska jag ner i källaren för att träna efter två vilodagar. Imorgon väntar distanscykling. Å så har Filip Innebandymatch, blir intressant att lösa även den logistiken utan bil...

Frida har fått hänga med mig idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar